Portal Turystyczno-Motoryzacyjny. Opisujemy i fajne i ciekawe miejsca, w które jeździmy samochodami i motorami.

Jesteś tutaj:Home:»Hotele»Hotele

W jeden z marcowych weekendów wybraliśmy się nad polskie morze, do Trójmiasta. Sopot był gospodarzem „ Night of the Jumps”, zawodów podczas których światowa czołówka zawodników prezentowała swoje możliwości polskiej publiczności, ale o tym w osobnym artykule.

Walentynki to dzień szczególnie ważny dla zakochanych. My spędziliśmy go w Poznaniu, będąc gośćmi Platinium Palace Residence.

Jeden z pierwszych  styczniowych weekendów spędziliśmy w niedawno otwartym Hotelu Dosłońce.  http://www.dosloncespa.pl/

W listopadowy weekend wybraliśmy się do Krakowa, miasta pełnego zabytków, owianego wieloma legendami. Byliśmy gośćmi Dworu Kościuszko*****, jednego z kilku przynależących do Donimirski Boutique Hotels.

Jeden z jesiennych weekendów spędziliśmy w uroczym hotelu '' Moran ''. Obiekt ten powstał w 2010 roku nad samym brzegiem jeziora Powidzkiego, największego jeziora w Wielkopolsce.

W zachodniej części Kotliny Kłodzkiej, w dolinie, położone jest urocze uzdrowisko – to Polanica Zdrój. Wybraliśmy się tam w jeden z jesiennych weekendów.

Jeden z jesiennych weekendów postanowiliśmy spędzić w uroczym Toruniu.

Pod koniec sezonu letniego postanowiliśmy odwiedzić Półwysep Helski. To taka nasza tradycja, raz w roku musimy tam pojechać. Ten weekend potraktowaliśmy typowo „wypoczynkowo”.

Pogoda dopisywała w te lato więc wykorzystaliśmy kolejny weekend na pobyt na Kaszubach Zachodnich, przyznam że ten zakątek Polski odwiedziliśmy po raz pierwszy.

W jeden z sierpniowych weekendów postanowiliśmy odwiedzić Trójmiasto. Co roku obowiązkowym punktem naszej wycieczki jest gdańska Starówka, sopockie Molo i Skwer Kościuszki w Gdyni.

Fantastycznym BMW M135 pojechaliśmy pozwiedzać Śląsk a zatrzymaliśmy się w Hotelu Arsenal Palace****

Hybrydowym Lexusem GS 450h odwiedziliśmy pod lubelski Hotel Korona**** Spa & Wellnes należący do sieci Best Western.

Narvil Conference&Spa swoją nazwę wziął od płynącej nieopodal Narwii, która jest jedną z trzech warkoczowych rzek na świecie. Symbolem hotelu jest woda oznaczająca dobrą energię i zdrowie.

Hotel Gródek*****, to ciekawy butikowy obiekt położony pięć minut spacerkiem od rynku. Nazwę zawdzięcza swemu położeniu. Kamienica znajduje się na niewielkim wzniesieniu, w zacisznej części Starego Miasta zwanej właśnie Gródkiem.

W ostatni weekend styczniowy zostaliśmy zaproszeni do Torunia do Hotelu 1231. Dobrze się złożyło, bo dzień wcześniej odebraliśmy do testów Hyundai`a i40 w wersji Wagon. Znakomity samochód na krótsze i dłuższe trasy. Wygodny, niemal komfortowy dla pięciu podróżujących osób, napędzany oszczędnym silnikiem diesla z automatyczną skrzynią biegów. Tylko wsiadać i jechać w wymarzoną podróż. Przy pełnym baku komputer pokładowy meldował gotowość przejechania niemal 800 kilometrów, dało by się nawet do Gdańska, czy Krakowa pojechać w obie strony, ale cóż, kiedy było nam do Torunia pilno.

Zima wyciągnęła nas znowu w góry – tym razem w nieznane nam wcześniej Pieniny.

Zakopane, Zakopane, słońce, góry i górale. Zakopane było i nadal jest stolicą polskich gór jeżeli chodzi o ilośc miejsc do zabawy. Góry stoją a górali też nie brak, a słońce było dopiero podczas wyjazdu.

Jak przyszła zima to zachciało nam się trochę wygrzać – Uniejów będący praktycznie w połowie drogi z Warszawy do Poznania wydał nam się kuszący. I nie pomyliliśmy się.

Polska ma mnóstwo miejsc które zasługują na bliższe poznanie i rozpropagowanie - Spała jest jednym z nich.

Mazury Zachodnie są najmniej przez nas rozpoznane więc wybraliśmy się do Miłomłyna pod Ostródą na mały rekonesans.

Mazury-„Cud Natury” kuszą turystów pięknymi widokami przez cały rok. I my turystomaniacy bywamy tam często, nie tylko latem, ale tę część Mazur - Mazury zachodnie odwiedziliśmy po raz pierwszy.

W Suzuki SX4 wybraliśmy się na Warmię i Mazury na dwie bardzo dobrze zorganizowane imprezy sportowe a zatrzymaliśmy sie w Hotelu Warmińskim*** w Olsztynie.

Jak lato to Mazury, jak Mazury to Mrągowo a w nim Hotel Solar Palace.

Jak lato to kabriolet, a jak kabriolet to czemy nie Renault Megane CC

Ciepły majowy weekend zaprowadził nas do Kazimierza Dolnego nad Wisłą..

Manor House to prawdziwe Spa w stylowym hotelu a Citroen C4 to prawdziwy Citroen.....

Pod koniec zimy wybralismy się do Hotelu Masuria**** położonego w Worlinach nad jeziorem Isąg (pomiędzy Olsztynem a Ostródą).

Hotel Warszawianka**** jest tak popularny  w okolicy  że miejscowi policjanci zrobili sobie na wlocie do Jachranki stały punkt kontroli drogowej...

Czy wiecie gdzie jest Lidzbark Warmiński ? Nie – to przeczytajcie i koniecznie odwiedźcie.